Je staat 100% achter je onderneming en producten of diensten, maar hoe zorg je ervoor dat je doelgroep er hetzelfde over denkt? Tijdens een merkstrategie project nemen we je merk onder de loep en maken die klaar voor groei. ❤️
Onderzoek hoe je merk in de markt ligt en welke reputatie het op dit moment heeft. Waar liggen de kansen? En waar liggen de punten die aangesterkt kunnen worden. Dit halen we allemaal naar voren door middel van een merkanalyse.
Ontdek problemen en nieuwe kansen op de markt
Creëer een goed startpunt voor een branding traject
Zet een streep door aannames over je merk en producten
Ontdek hoe je doelgroep over je merk, dienst en product denkt
Wie is je doelgroep? Dat is de belangrijkste vraag die we gaan beantwoorden. Als je wilt weten hoe je iets verkoopt, moet je eerst weten aan wie. In een doelgroepprofiel achterhalen wij alle verwachtingen, behoeftes en soorten communicatiemogelijkheden om jouw doelgroep optimaal te bereiken.
Deel gemakkelijk de doelgroepprofielen met je personeel
Ontdek welke communicatie het beste werkt richting je doelgroep
Weet waar je doelgroep naar op zoek is
Achterhaal de problemen en verwachtingen van je doelgroep
Elk merk heeft een sterke fundering nodig om te staan als een huis. Wij helpen jou om een stapje terug te doen en je merk helder te krijgen door naar je missie, visie, kernwaarden en meer te kijken. Zodra je fundering staat, kun je gericht aan je merk en bedrijf gaan werken. Zorg er wel voor dat je merk up-to-date blijft met de laatste merkstrategie trends.
Claim jouw marktaandeel met een unieke positionering
Bouw de gewenste reputatie op bij je doelgroep en je personeel
Creëer duidelijke richtlijnen en pijlers voor het uitzetten van je merk
Onderscheidt jezelf van de concurrentie met jouw unieke identiteit
Mensen onthouden gezichten en persoonlijkheden, maar niet een logo. Daarom is merkpersonificatie cruciaal. Met een archetype-mix krijgt je merk een persoonlijkheid die zorgt voor een diepere emotionele connectie met je doelgroep, wat leidt tot meer loyaliteit en betrokkenheid.
Een archetype-mix maakt je merk menselijk
Versterk de band met je doelgroep door in te spelen op emoties
Spreek je doelgroep aan met een consistent look, feel en toon
Maak je merk herkenbaar en vertrouwelijk
Een sterk merk vertelt een consistent verhaal. Een verhaal dat inspireert, motiveert en de juiste woorden gebruikt om jouw doelgroep en personeel te bereiken. Wanneer je dat verhaal zowel verbaal als visueel consistent uitdraagt zal je hoge ogen gooien.
Het merkverhaal vormt de basis voor campagnes, uitingen en je website
Helpt je doelgroep zich sneller te identificeren met je merk
Zorg dat al je personeel hetzelfde verhaal communiceert over je merk
Een merkverhaal vertelt waarom je doet wat je doet
Met een gloednieuw merk in de pocket wordt het tijd om aan het werk te gaan. We stellen een helder actieplan op waarmee jij het verschil gaat maken
Zorgt ervoor dat je merk nooit stil blijft staan en altijd door blijft groeien
Zet alle neuzen één kant op met een duidelijk actieplan voor jouw team
Een plan die je merk scherp en 'on track' houdt
Als je goede start wilt maken met je nieuwe bedrijf.
Als je een nieuw product wil introduceren.
Als je wilt groeien met een sterke merkstrategie.
Als je met je bedrijf door het groeiplafond heen wil.
Als je doelgroep onduidelijk is en je moeilijk bereikt.
Als je persoonlijke coaching zoekt om je bedrijf en merk te laten groeien.
"Bedankt Thom & Maarten" 🙏
BrandBros heeft mijn merk van a tot z helder gemaakt. Tijdens de strategiesessies voel je de passie voor het vak. De heren hebben veel kennis, werken snel en er is een duidelijk plan.
"Thanks heren"
Thom en Maarten hebben onze doelgroep(en), propositie, merk en verhaal helder gemaakt en doorvertaald naar een eigenzinnig, creatief en daadkrachtig merk.
"Veel van geleerd"
BrandBros heeft mij met 100% inzet en goed onderbouwd advies een grote stap verder geholpen. Thom en Maarten, superbedankt voor de service en inzet! BrandBros is een echte aanrader!